زنده به گور....
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

یه وقتایی تو زندگیت هست که فکر میکنی

تا دنیا دنیاست

تمومی نداره

ولی وقتی بگذره

میبینی که با اینکه

گوهیده رو همه ی زندگیت

تموم شده رفته

و تو باید فقط نگاه کنی

نگاه نگاه و نگاه

چون هیچکاری از دستت برنمیاد

اونوخته که دلت می خاد بری سراغ

همون مردای بزرگی که میگفتن:لحظه های خوبو خودمون میسازیم!

از کفن بکشیشون بیرونو بگی:بیا بساز دیگه پس چرا کپیدی؟



نظرات شما عزیزان:

زینب
ساعت13:41---21 تير 1392
دوستی من شبیه باران نیست که گاهی بیاید و گاهی نیاید
دوستی من شبیه هواست
شاید پیدا نباشد اما همیشه در اطراف توست.
در این زمونه ی بی رحم همین رد پای یه دوست پیدا شد یه دنیا امید بهم داد. ممنونم ازت


hanieh
ساعت15:25---14 خرداد 1392

وقتی پس از مدتها بی خبری،
بی آنکه سراغی از این دل بگیری…
می گویی دلم برایت تنگ است …
یا دلم را به بازی گرفته ای،
یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟
دلتنگی … ارزانی خودت،
من دیگر دلم را به خدا سپرده ام…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
9 / 12 / 1391برچسب:, 5 PM |- -|


ϰ-†нêmê§